Първоначално публикувано от borislav82
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трудно първо палене на 1.9
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщениедатчика съм го сменил вчера този на термостата, а кой е датчика който показва вътре каква е температурата на мотора и къде се намира.Някъде бях чел че е до самия термостат но не го открих.Възможно ли е грешка P0115 да се получава и от това
http://ricambi.alfisti.net/product_i...TV-Spider.htmlFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
термостата отваря на около 75градуса тогава се стопля маркуча след него но защо не показва реалната температура вътре а разликата с феса е 10градуса както и за външната ФЕС-а показва с 10градуса повече и в двата случая.Пък както казват колегите по горе иди на диагностика ходил съм ама все казват колата е добре нищи и няма,но аз ходя все с топла кола нямам възможност да я оставям ползвам я постоянно ,затова се мъча сам да се справям с нещата не че ми се свидят пари за диагностика и последващ ремонт евентуално.Last edited by borislav82; d.m.y г., 10:49.
Comment
-
Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщениетермостата отваря на около 75градуса тогава се стопля маркуча след него но защо не показва реалната температура вътре а разликата с феса е 10градуса както и за външната ФЕС-а показва с 10градуса повече и в двата случая.Пък както казват колегите по горе иди на диагностика ходил съм ама все казват колата е добре нищи и няма,но аз ходя все с топла кола нямам възможност да я оставям ползвам я постоянно ,затова се мъча сам да се справям с нещата не че ми се свидят пари за диагностика и последващ ремонт евентуално.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщениеТочно той вече я е гледал още миналата година като беше така-каза нищо и няма.Преди 10 дена бях при него сменях ангренаж казах му да погледне зацепването абе каза всичко е ОК ама не пали като е студена при -1и на долу.Вече незнам май някой голям баир и трябваAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Я откачи маркуча за обратната нафта,и пробвай да духнеш към резервоара,ако не стане,опитай с нещо да го продухаш.ЖТД-та със запушена обратна нафта,палят трудно,или въобще не палятFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Нали искаш всевъзможни съвети,за непалене на ЖТД,пробвай всичко,което ти предлагаме тук във форума,пък накрая може да се оправиFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщениеи ти си прав колега.А възможно ли е в студено време да и пада горивото,значи аз първо това си помислих сложих един прозрачен филтър на входящия маркуч преди филтъра обаче все пълен си стои незнам на самия филтър отгоре има нещо като възвратен клапан или се лъжа
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Днес реших да погледна с ФЕС дали има записани някакви грешки, че не бях я гледал няколко месеца. Грешки нямаше, но ми направиха впечатление различните температури преди палене, след като колата е стояла около 12 часа навън. Гориво -0.9*, датчик за външен въздух 1*, двигател 2*, въздух 3-4*/непосредствено след запалването се вдигна още малко/. В първите секунди имаше разлика между искано и измерено количество въздух, но много бързо двете стойности започнаха да се движат заедно. Нормално ли е да има такава разлика в температурите и по-високата /и според мен невярна/ стойност на темпертурата на въздуха не е ли предпоставка за затруднено палене?
п.п. температурата на въздуха влияе ли се от сензора на дебитомера и затова да се получава по-високата стойност?Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
п.п. температурата на въздуха влияе ли се от сензора на дебитомера и затова да се получава по-високата стойност?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеДнес реших да погледна с ФЕС дали има записани някакви грешки, че не бях я гледал няколко месеца. Грешки нямаше, но ми направиха впечатление различните температури преди палене, след като колата е стояла около 12 часа навън. Гориво -0.9*, датчик за външен въздух 1*, двигател 2*, въздух 3-4*/непосредствено след запалването се вдигна още малко/. В първите секунди имаше разлика между искано и измерено количество въздух, но много бързо двете стойности започнаха да се движат заедно. Нормално ли е да има такава разлика в температурите и по-високата /и според мен невярна/ стойност на темпертурата на въздуха не е ли предпоставка за затруднено палене?
п.п. температурата на въздуха влияе ли се от сензора на дебитомера и затова да се получава по-високата стойност?Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment